13. juni 2015

Rensning af læder, f.eks. lædertasker eller lædersko og læderstøvler

Jeg havde en kunde som kontaktede mig vedr. rensning af læder. I dette tilfælde var det så en lædertaske, hvor den var blevet nusset, lidt pletter og trængte vist til en kærlig hånd. Men da hun var meget glad for tasken, ville hun gerne "redde" den.

Jeg anbefalede hende at anvende det sæt, hvor man har servietter med både renseprodukt og plejecreme i. Det hedder "Leather Care Kit"
Prøv at se det her  http://www.laedersnedkeren.dk/rengoring-af-laeder.html

Det er super nemt at anvende. Først tager man en serviet med rense produktet på, tørrer godt af i alle hjørner og kanter. Derefter venter man til det er tørt. Måske skal man igennem et par gange.

Når det så er helt tørt anvender man servietterne med plejemiddel på.

Hun var mega glad og hendes taske blev flot. Det er da rart, at man dermed har sparet hende for indkøb af en ny taske - tænker jeg.

Men man kan også anvende de her servietter til lædersko eller læderstøvler.

Grunden til, at jeg lige ville skrive det her var, at jeg jo altid taler om møbler, men faktisk har jeg jo mange forskellige spørgsmål om læder. Og da jeg syntes læder ofte bliver flottere med årene, hvis det holdes ordentligt, gælder det jo også tasker som møbler.



Venlig hilsen
Rene/ Lædersnedkeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar