8. oktober 2015

Lugt i lædermøbler


Kan man fjerne lugt i læder? Ja, det kan man næsten altid. 


Jeg har bedst erfaring med ET produkt til fjernelse af lugt i lædermøbler, og har anvendt det på mit værksted de sidste 2-3 år. Jeg har derfor valgt også at få det på min webshop, da det er nemt at anvende, og ikke kræver alverden.
Super fint til arvestykker, eller møbler købt brugt.


Fjern lugt i læder
Lugtfjerner til lædermøbler
Du skal købe en billig forstøver, og påføre produktet i et tyndt lag overalt. Lad det tørre og gentag ca. 10-15 gange.
Hvis innerpuden også lugter, skal den tages ud og have samme tur.

Det tager lugt som mug, røg og husdyr lugt. 

Du kan købe produktet på webshoppen. 



9 kommentarer:

  1. En af mine kunder havde en sofa der lugtede kraftigt af røg. Faktisk havde kunden opgivet sofaen. Jeg foreslog så at hun prøvede med den luftfjerner jeg har i Webshoppen. Hun har nu ringet til mig og fortalt at allerede efter 2 behandlinger er sofaen næsten luftfri, og at hun bare lige ville takke for hjælpen. Fedt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanett. Jeg vil foreslå du prøver med vores lugtfjerner. Køb en forstøver, fyld den med lugtfjerner, og spray dette ud over sofaen. LAd tørre og gør det igen. Prøv at gøre det 5-6 gange og se om det ikke hjælper. Husk alle sider af sofaen. Linket til luftfjerneren i webshoppen er her.
      http://www.laedersnedkeren.dk/lugtfjerner-laedermobler.html.
      Held og lykke. / Rene Nielsen

      Slet
  2. Jeg har købt sofaer der lugter af læder og kemisk lugt el garving. Spørgsmål lyder kan man fjerne lugt fra kemi og garvning? Har prøver med hvid eddike og ozon,desværre uden resultat. Mvh den fortvivlede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  3. Jeg har købt sofaer der lugter af læder og kemisk lugt el garving. Spørgsmål lyder kan man fjerne lugt fra kemi og garvning? Har prøver med hvid eddike og ozon,desværre uden resultat. Mvh den fortvivlede.

    SvarSlet
  4. Jeg har købt en læderstue brugt.den lugter af gamle mennesker.hvordan får jeg den lugt væk .mvh Susanne

    SvarSlet
  5. Hej, jeg har købt vloursofa som lugter megeg af nikotin, faktisk det var 3 måneder i huset som ryger i, hvordan kan jeg fjerne lugten?

    SvarSlet
  6. Kan produktet benyttes på kunstleverancer (skal)?

    SvarSlet
  7. Kan jeg bruge produktet på kunst læder ?

    SvarSlet